Help From Fadzli|Blog


Wednesday, January 18, 2012

Best Frenz Forever Dinner 2012

Assalammualaikum....
Aku rase macam tak sabar je nak tunggu 20hb ni...
Our dinner at Moven Peak for this year..
This dinner just for our closely frenz.. tanpe mereke tak bermakne la hidup aku...
huhuhuh

Sekarang pun masing2 dah susah nak jumpe...
Harapkan yang bakal stay kat ipoh cume aku dengan cik Siti...
Yang len sume dah merantau ade...
Bakal balik ke kampung ade...

Tapi ape2 pun ujian aku terime, aku akan terus stay kat sini untuk capai matlamat aku sebelum aku merantau....
Nak jugak!!!!

Tapi tunggu pengalamn bekerje aku dekat Carsem capai 3 tahun...
Baru la life aku ok kalau aku nak stay tempat2 yg lagi adventure...

Sementare nak tunggu dinner ni aku kene pastikan sume akan sharp
ade dekat restoran tu jam 8.00pm...

Aku dah tak boleh balik lewat...
Lege jugelah untuk hari tu...
Boleh la aku pegi dinner dengan best frenz aku....


Ini die restaurannyer.. begerma lapan kan... brp star la restauran ni..
Yang penting restoran ni dah msuk tv3..
Jalan-Jalan Cari Makan....
Yg pengacara die Maria Tunku Sabri tu, tapi dulu la....

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)