Help From Fadzli|Blog


Thursday, December 15, 2011

Habis La Aku Tak Boleh Tido

Sekarang ni dah de bahan nak dibahankan kat blog aku ni.... cari2 x de gak jumpe yg best untuk aku share sekali.. mungkin mase tak de lagi untuk aku share kan disini...

For the 2st time aku x tido lagi from 1.00am until now... lepas ni nak kijo lak... adoi.. ni pukul 6.30 aku bru nak besembang dgn blog aku yg tercinte...

kalau aku tido aku rase mau aku lambt p kije...

Gambr ni jam loceng.. time zaman sekolah dulu jam ni la aku gune... bunyi satu kampung kot.. jiran sebelah boleh dgr...

tapi sekarang sume pkai alarm henset kan... boleh men "snooze" jer... samapi dah hbs snooze di buatnyer... huhu

Kalau aku dah lamabt mau aku kene marah dengan bos...


Kalau dapat bos mcm ni mau aku p kije 1 jam awal dri time in... huhuhuh... garang giler kan.... nasib bek la bos aku x mcm ni.. ahahaha

Boleh dapat Anugerah Pekerje Cemerlang lak nnti.. hahahah
tak nak aku.. untuk elak dari telamabt bangun bek aku tak yah tido...

Nnti keje mau mato aku ni jadi mato panda ler jwbnyer.. hbs la....



Kalau mato aku mcm panda ni x po la jugak.. ade gak yang mengatekan aku ni.. "eee.. cutenyer awk".. bangge jugak aku.. hahahahah
time kijo mau aku nguap bekali2.. hahhahaha
Sory boss... hiihih

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)