Help From Fadzli|Blog


Sunday, November 20, 2011

Aktiviti Hujung Minggu Aku-20/11/2011

Di hari mingguuu....

Di awal pagi yg hening.. aku rase mcm best jer utk tido... dengan suke citenyer aku pun menidurkan diri aku dgn didodoikan oleh My Patrick....

Pkl 12.30... mule la utk aku mencelik mate.. bile dah celik ape lg.. ni la masenyer utk aku menghabiskan mase aku didpn pc dgn mengedit gambar.. sampailah gambar hbs di edit... merepk sat...

itu jer untuk aku update sikit kat blog aku ni.. hihiih


Memikir mase depan yg bakal mendatang



Bila sume dah bersedia di meriam utk melepaskan bom masing2



Tatkala sume nak jadi jahat..mcm ni la gayenyer




provided by fadzli

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)