Help From Fadzli|Blog


Wednesday, October 5, 2011

Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin?!

Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin?!



Ada apa dalam Blog Eazy Izzuddin???

Blog die dah nampak sangat dengan ciri sorang yang suke kumpul gadget.. semuanye kuning... Yang paling hebat apa yang dapat aku tengok... Dulu dan Sekarang perubahan blog dia memang ketara.... Memang berusaha untuk jadikan Blog Eazy Izzuddin yang paling terbaik...

Yang paling best blog die ni aku suka cara bila die keluarkan entry baru dia.. Penuh dengan gambar... Gambar siap touchup lagi.. Bila nak baca pun tertarik dgn cara dia tesendiri..


Apa yang tak lupa aku tentang Eazy Izzuddin???

Perkenalan aku dengan Eazy Izzuddin hampir 3 tahun... Macam kejap jer aku kenal dia.... tapi dah lamer rupenyer....

Sebelum aku jumpa die, aku selalu berblog dengan dia... bila tengok blog dia pun kite dah boleh nampak ciri2 ciri orang tu....

Eazy Izzuddin memang sorang yang Peramah, Happy jer... Sorang yg style wooo... First time jumpe hari tu, aku terharu dengan cara layanan dia... memang tak sombong....

Ingat lagi Eazy Izzuddin bawak aku jenjalan sekitar Shah Alam sampai ke Rumah dia... time tu memang tak puas bila lepak dengan dia.. Rase macam kawan baik yang dah lame aku kenal...

"Aku bersyukur ke hadrat Ilahi, dengan adanya Blog Eazy Izzuddin, aku dikurniakan seorang lagi sahabat bernama Eazy Izzuddin Roslan. Terima kasih buat Blog Eazy Izzuddin"

Jom imbas kembali--->; http://anakdesa-zone.blogspot.com/2009/01/jumpe-blogger.html


Koleksi gambar aku dengan Sahabat Blogger Aku Eazy Izzuddin pada JANUARI/2009


Eazy Tunggu aku dalam bas lagi tu sampai aku gerak balik dari Perak....


Posing dgn Eazy... Ni mase nak naik jet nak terbang g balik perak... tapi tak jadi... sedihnyer....

Eazy Izuddin Bawak aku round satu Shah Alam, satu hari layan karenah aku...


Jumpe Eazy Izzuddin.. paham2 la, tengok blog pun dah taw.. suke begambar.. so aku pun... join begambar denga dia... macam2 gaye nak posing die ajar aku.. huk3x...

Paling best time lunch, sambil borak pasal Blog dengan dia....

Kalau nak taw lagi pasal die, memang panjang cerita dia... Korang boleh terus pergi ke Blog die.. korang tengok sendiri....

Tak Kenal Maka Tak Cinta

TAG Pilihan: Aimi Farhana & Ayu Barbydol

provided by fadzli

6 Comments Here:

Blog Eazy Izzuddin said...

thanks weyh join !
alamak !
gambar dulu2
waktu badan tengah tembam..
sekarang maintain kurus...
hik2

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

Alamak ye ker??? kene pegi shah alam sekrg ni.. amik gambar terkini.. ekekkee

A'iyn Raidah said...

hehe Eazy Izzudin sgt lain..huhuhu..

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

Sangat lain mcm maner tu??? uhuhuhu nak taw juger.. akkaka

Yna Sakinah (De' Qoya) said...

hye..im one of the juries from LOVELY DE FASHION and goodluck ok ..thanx for joining :) NICE !

farz zull said...

fuhh...gambaq lama tuh...is that eazy?? hehehe...all the best to0!

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)