Help From Fadzli|Blog


Wednesday, October 5, 2011

Kisah Cat, Dog Frog & Pig

‎Sekarang dah bz ni... aku terpakse r... cri gak idea utntuk mengupdate blog.. nnti besawang2 lak blog ni..

Sekarang ni aku nak kumpul cerite2 lawak.. just nak hiburkan hati aku dengan follower aku... hihih... Bile aku bace aku rase mcm best jer aku akan sematkan disini.... Hihih..

So ni koleksi sulong aku... jom kite hiburkan hati besame... huhuhu



Tersebut la kisah......

4 ekOr bInAtAnG Cat, Dog, frOg & Pig bUat cOncert. . cAt nYanyI LagU IsabeLa. semUa tepUk tAngAn. . Dog nYanyI LagU SejatI thEn Frog nYanyI LagU sI jAntUnG hatI.. . semUa orAnG tepUk tAngAn. . tapI biLa tIba giLirAn pIg nYanyI LagU semUa orAnG LempAr kerUsI dAn batU kAt dIa. . apsaL. ..??


*

*

*

*

*

sb dIa nYanyI LagU KITA SERUPA~. . KITA SERUPA~. .. ;p

provided by fadzli

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)