Help From Fadzli|Blog


Saturday, March 19, 2011

ToLoNg InGaTkAn AkU

"Tolong Ingatkan Aku" dah macam tajuk lagu ana rafali... so post ni aku bukan nak cite pasal lagu tu.. aku nak korang tolong ingtkan aku, sebab bulan depan Radtax aku akan mati 9/04/2011 lepas tu lesen aku mati 9/04/2011... karang telupe naye jer aku.. hahaha


Duit kene prepare dah untuk membayor sumenyer.. no karok.. no fast food.. n no enjoy... hahahah

Aku banyak story nak dikongsikan tapi sekarang dah on9 kat cc susah tol nak postkan gambor2 utk di sharekan sekali.. huhuhu

Takpe2.. ni je la untuk post kali ni... minggu depan aku dah kene berOT.. bestnyer!!!

Thanks to my boss YVone n Paolo coz give chance to me 4 doing OT.. hehehe

provided by fadzli

1 Comments Here:

Bintang Biru. said...

wah, suka pulak dia berOT, ahahaahah.




p/s : jom join contest ni, http://thebluestar-nurulhani1302.blogspot.com/2011/03/contest-siapa-blogger-itu.html

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)