Help From Fadzli|Blog


Friday, December 10, 2010

Cerita-Cerita Kosong

Hari ni aku rase aku dah mula rase ade something, ade gak org cerita pasal aku belakang2 yer.... ingt aku diam, die pun turut diam.... RUPANYAAAAAA..... tak!......

Dah malas cerita pasal mereka yang mengarut2 dan menambah dosa jer... baik org tu buruk org tu tak perlu nak dicerita pada sesiapa... simpan untuk diri sendiri dah cukup.....

Bulan ni kerja aku makin banyak... makin tension nak kutip duit.. dah jd macam AHLONG lak.... Maklum r duit "short" nak dekat RM5k.... Gilerrrrr..... Siap la mereka2 ni..... tunggu waktu jer...

Tapi sekarang kerja aku makin selese dengan ade staff partner kat ofis tu ahmad,syakir,shahidan... mujur mereka banyak bantu kerja2 aku... dan aku nantikan lagi sorg staff yang akan masuk dalam bulan ni kot...

Tu tadi cerita pasal opis....

Sekarang nak cite lain... hari isnin tu aku de tengok wayang.. citer NGANGKUNG... memang best... tapi aku demam time tu... menggigil2 aku tgk cite tu.. sume org ingt aku takut tgk cite tu kot... padahal aku dah sejuk beku dalam tu... gelak pun nak tecabut dah sendi2...

Balik2 je dari tgk wayang memang aku tumbang kat umah... tahun baru aku memang x leh bangun... petang selase baru la aku rase leh bangun....tapi still terase sakit lg... time2 ni la baru nak cari makan.. maklumlaaa.. org demam x selere.. pukul 7 bru makan.. tu pun makan sup je yang boleh ditelan...

Akhirnye baru la aku rase selese.. tu pun tgh malam setelah badan aku ditampal dengan KOYOK PERISA CILI.. (hot & spicy)... esoknyer rase sedap skit...

Petang tu terus aku sambung lesen... sebab lepas ni dah ssh nak test kete dah... sonok tol bawak kete round2 tambun... sampai r ke rumah... huhuhu

tu cerite pasal aku demam dengan tgk wayang petame

HAri ni... aku tengok cite HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH.... memang best jugak... ahhaha.. lagi best kitorg dapat seat depan sekali.. memang tebaring tengok cite tu.... tapi layan jugak dok depan....




provided by fadzli

3 Comments Here:

amirfazwan said...

ngangkung best gile..hoho

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

taw tak per....
pecah perut aku gelak.. hahah

Zulaiqha Zulkifli said...

hehe..follow u dear... follow me too..
http://pzulaiqazulkifli.blogspot.com/

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)