Help From Fadzli|Blog


Wednesday, September 3, 2008

Ramadhan Ku Di Ipoh


Ramadhan Ku Di Ipoh


Bazar Ramadhan Silibin

Silibin Ipoh, 3 Sept: Saje je nak pos kan pasal bazar kat arez rumah aku...300m jer dri rmh aku......korg yg kat ipoh tu singgah la bazar kat sini mcm2 ader...ade lbh krg 30 buah gerai kat sini..aku dah x yah ssh nak fkir juadah boke pose...tunjuk2 jer kat sini.. duit pun fuhh!!! melayang... tp puas tuk perut aku.. huhuhuuh

Kemudian di malam harinyer aku menunaikan ibadah sunat terawih kat Masjik Jamek Taman Kledang..dekat dpn rumah jer... huhuhu...rmi gak org kat situ rpenyer..hmpir pnuh msjid td.. aku setakat dok saf yg ke 5 kot... tp dah strt terawih ok lg..maintain saf lg.. dah msuk rakaat ke8 lak semcm je situasinyer.. maklum la bkn tmpt aku.. so x phm aku.. hbs semue bla...elok ade 10 saf.. tggl la 41/2 saf jer... huh.. mcm tu rpenyer.. best gak rsenyer.. hrp2 jumpe la mlm Qiamullail nnti... Insyaallah....

1 Comments Here:

Anonymous said...

ahaks!!
muke cam terpakse je pergi kan??
dah nk witir..leh plak ko cabut.....
hampeh tol...terkial2 aku sengsorang kat situ..
tarak guna tol...

..::akmal suke sembhyang terawih kat kg::...

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)