Help From Fadzli|Blog


Friday, September 12, 2008

Aku & Frenz's Ke Gunung Lang

Bestnyer Di Taman Rekreasi Gunung Lang



Gunung Lang Ipoh, 11 Sept: Fuhhh hari ni awl2 lg sebelum g kolej semangat nak g Gunung Lang aku di timpe malang yang x berbau..tapi sudah di timpa baru berbau...time nak tggu bas pegi kolej ade lopak sikit kat dpn bus stop ni, tetiber kete lalu lnggr lopak tu hbs aku kene percikan air yg berbau tu.. caaiiittt tolll...x per janji puas hti bile blk dr gunung lang ni... hari ni aku n mmber aku stu kolej g Taman Rekreasi Gunung Lang. Belum penah lagi aku pegi...

Tima dah sampai kat situ ade kolam ikan.. ikan die kan besor2 sgt... ngeriiii!!!! klu mkn sekor tu sebuln pun x hbs rse aku....dalam tu kan ade ikan keli, ikan talapia, itik serati sesat, n banyak lagi la ikan... aku tak thu la plk tu org pggl tasik, sungai atau pun kolam.. tapi aku rse sungai kot.



Air die kehijau-hijauan best la...kitorg pegi ke taman rekreasi tu naik bot..best naik bot bukan sng nak naik bot hari2.. ihihih.. batak jugak la aku.. ihihihih....

Dah sampai sane boleh tahan la tmptnyer... kate org aman damai jer.. jauh dri kebingitan bunyi kete lori semue..lps tu ade lak mmber monyet kite kat situ..cute gak monyet tu.. tp x banyk lak aku jumpe...ade mcm gaye monyet kat situ..ade yg x senonoh dpn kitorg pun ader....

Tapi ape pun mmg best la dpt lepak dgn sumer mmber2 kolej dkt taman tu...nak blik lak... lg best.. kitorg tumpg mr. nizam...stu kete 6 org...dah mcm ikan sardin dah...pdt giler...mcm pekre yg melucukan ader...lg2 Sara... hahahhaha...k la.. x nak citer pjg lg..tu je la.. pade sesape yg belum g Gunung Lang jagn lupe pergi..

p/s: Banyak gambar lagi yang korang leh tgk klik jer ni::: More Picture

2 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)