Help From Fadzli|Blog


Saturday, August 9, 2008

First Day This Blog

Hari Pertama Kawanku-Zone

Mutiara,09 Ogos: Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi kerana berjaya juge aku menghasilkan blog yang hanye mengisahkan kekawanku kat kolej....kire dalam blog ni aku hanye menceritekan kisah kitorg yg phit,masam,mnis dan mcm2 perise lg la yg kitorg alami kat kolej tu....tujuan aku buat blog ni adalah utk mngenang setiap peristiwe yg kitorg alami di kolej utk mse2 hadapan...mne la thu..dah hbs bljr nnti teringn lak nak thu kish2 kite ni, blh la jenguk semule blog ni....kire blog ni mcm diari la...blog ni hanya boleh di layari oleh student computing engineering sem3a shj...sekiranye korang ade comment ke post je comment korg kat bwh tu....semoge korg rjin2 la singgah blog kite ni yer....insyaallah aku akan update setiap mggu....maklum la aku ni kan photographer kls kite yg x diiktiraf lg...hehehhehe...blh la aku capture gmbr korg bebanyk kat sini...blh la kite tgk selalu...tu je la kate2 aku....tata sume....


Kenangan Lalu

Latest Video Online



Cube Korang Ingat Peristiwe Ketike Buat Latihan ni...Best kan...kecoh...

0 Comments Here:

Post a Comment

Wahai Kawanku Klik Kat Sini Untuk Comment!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About Me

My photo
Assalammualaikmum.... Perkongsian yang patut dikongsi bersama.... =)